Máte vlastní internetový obchod a snažíte se prodat co nejvíce svých produktů? Pokud ano, určitě byste měli vědět ty nejzákladnější informace o optimalizaci pro vyhledávače a o tom, jakým způsobem vyhledávače řadí vyhledané stránky. Všechno jsou to velmi složité procesy, nicméně my pro vás máme malé shrnutí a víme, jakým způsobem se dá návštěvnost (potažmo i prodeje) na internetovém obchodu podstatně zvýšit!
Prvním způsobem je psaní si podpůrného blogu, například blog . Díky blogu podáte zákazníkům nějaké základní informace o vašich výrobcích. Můžete se libovolně rozepsat o tom, jaké materiály používáte, proč jsou nejlepší, jak správně vybrat váš produkt, nebo například jak s vašimi výrobky správně zacházet. Nápadů, co psát na blog je celá řada. Jediné co, tak vám to zabere nějaký čas, ale věřte, že tím víc získáte, než ztratíte. Kromě toho do článků můžete šikovně zamaskovat nějaké zpětné odkazy. Budete se tak odkazovat na váš vlastní produkt – a pravděpodobnost, že se někdo rozhodne koupit právě váš produkt, se podstatně zvyšuje. Nicméně při psaní blogu musíte myslet na to, že články musí někomu pro něco být. Pouhé plytké texty bez přidaného významu jsou naprosto zbytečné.
Druhým způsobem, jak zvýšit návštěvnost vašeho webu, je tvorba zpětných odkazů. Tato problematika byla již nakousnutá v předešlém odstavci. Zkrátka snažte se umístit odkazy na váš internetový obchod na co nejvíc dalších webových stránek. Díky tomu váš obchod v očích vyhledávačů podstatně stoupne na ceně. Tvorba zpětných odkazů se považuje za jednu z nejúčinnějších metod optimalizace pro vyhledávače. Nicméně jedná se také o složitou činnost, kterou je třeba dělat s rozmyslem. Kdybyste to s tvorbou odkazů přehnali, můžete si jen uškodit. V takovém případě se vzniklé chyby jen velice těžko napravují. Pokud tomu tedy moc nerozumíte, nechte to raději na profesionálech.