Pořídit si svůj podnikatelský web a dosahovat s ním žádoucích úspěchů by mělo být pochopitelně samozřejmostí. Ovšem mnozí lidé už se mohli přesvědčit třeba i na vlastní kůži o tom, že ona to zase až taková samozřejmost nebývá. Jistě, svůj web si každý pořídí poměrně lehce, ale na to, aby se tu konaly i nějaké ty ekonomické úspěchy, čekají lidé nejednou marně. Web je na síti, teoreticky se na něj dostane kdokoliv z kteréhokoliv koutu světa, jenže ve skutečnosti sem třeba nezavítává vůbec nikdo, kdo by tu utratil peníze a splnil tak to, oč provozovatelům podnikatelských webů bez rozdílu jde.
Co za takovými problémy vězí? Už dávno se ví, že za to sice někdy může i nikoho nezajímající nabídka, která je na takových webech publikovaná, ale daleko pravděpodobnější příčinou jsou nedostatky takového webu, které ho poškozují v pomyslných očích internetových vyhledávačů.
Jak vám totiž každý SEO specialista potvrdí, závisí návštěvnost webů na tom, jaké přízně se jim od internetových vyhledávačů dostává a na jaké pozici se odkaz na který web ve vyhledávačích představuje hledající internetové veřejnosti. Když je web se svými parametry takový, jaký by měl podle vyhledávačů být, nabízí se lidem přednostně a má tudíž návštěvnost zajištěnou, zatímco když má podle internetových vyhledávačů nedostatky, neuspěje mezi konkurencí a je nabízen natolik nevýhodně, že o něj nikdo z hledajících lidí ani pohledem nezavadí.
A aby se to změnilo, jsou nezbytné kvalitní změny, jimž se říká optimalizace pro internetové vyhledávače. SEO konzultace může kterémukoliv majiteli podnikatelského webu objasnit, v čem jsou slabiny jeho nabídky, a když se pak takový web optimalizuje, je na cestě k lepším zítřkům.
A je pochopitelné, že je lepší, když si člověk nebo firma nechá svůj web optimalizovat. Protože bez zákazníků nemá podnikání smysl.